黎瑞恩送女兒出國升學惹熱議:學完返嚟回饋祖國 (15:51)

文章日期:2021年12月30日

黎瑞恩(小恩子)跟前夫曾智明育有一對仔女曾凱栭及曾浩儒,今年10月小恩子的大女曾凱栭中學畢業,大女亦決定到外國升學,小恩子在facebook貼了和女兒在機場攬頭攬頸合照,並留言:「希望幾個月之後可以見啦,#俾心機,加油。」

有網民送上祝福,小恩子亦回應:「多謝各位哥哥姐姐嘅鼓勵同祝福。」期間有網民好奇問:「點解唔返中國讀書?」小恩子回覆對方:「首先佢讀嘅科目中國係無嘅,最重要係佢已經大個喇,作為父母只可以引領佢走正確方向,而佢亦都有權去選擇自己嘅路點行。」不少網民群情洶湧爭相留言,有網民撐小恩子:「求知識無分國界,香港人,國內人也會到英、美、澳升學。正常不過的事!」

小恩子再統一回應:「嘩!咩事咁熱鬧呀?點解唔可以外國讀書呢?唔使出動到漢奸咁緊要呀!真係俾你哋笑死我呀,正因為有啲科目無,所以咪要去學囉,學完返嚟咪回饋祖國囉,咩事咁大反應呢?」

期間有網民回覆她:「咩叫做『有啲科目冇』?揀啲有得讀嘅科目咪得囉!」接着小恩子再寫道:「各位充滿憤怒嘅施主,你哋放下啦,唔好嘥咗寶貴嘅時間啦。苦海無邊,回頭是岸,施主請回,我唔會再答你哋㗎喇,多謝光臨。」

(即時娛樂)