Agent L.辭職離ViuTV:差不多踏入30歲 要顧慮嘅嘢好多 (19:51)

文章日期:2022年01月01日

「Agent L.」曹梓冲去年有份參與ViuTV節目《ERROR自肥企画》而人氣急升,而他的一身全黑打扮加上口頭禪「Secured」更為人津津樂道。

不過昨天Agent L.在Instagram表示要離開ViuTV,稱去年對他來說是非常特別的一年:「好記得年頭嘅時候,已經決定做多一個節目就會辭職,因為差不多踏入三十(歲)要顧慮嘅嘢好多,包括家庭、婚姻、事業,現實嘅情况唔容許我繼續做自己鍾意做嘅嘢,所以自肥企画本來係我最後一個節目,發夢都無諗過呢嗰節目,可以改變我嘅未來,我想喺度衷心多謝我班無制限嘅兄弟,冇你哋冇我,永遠在心中。」

Agent L.又表示雖然不知道何時再有合作機會,但他會繼續努力期待再合體的一刻:「總括2021,非常感恩現在得到嘅嘢,希望下年會更好繼續努力,下年見。」

(即時娛樂)