由扮「魔人布歐」到叱咤雙料歌后 鄭欣宜首奪女金嗌黐線 (17:38)

文章日期:2022年01月02日

鄭欣宜在叱咤樂壇頒獎禮首奪叱咤女歌手獎,而且一攞就是金獎,之後再奪「我最喜愛的女歌手」,成為雙料歌后;上台領獎時,她跟老友許廷鏗(Alfred)激動相擁而泣。

欣宜上台攞「女金」時,語帶哽咽說:「其實我一路耿耿於懷一個名稱,係『歌手鄭欣宜』,大家報道我係寫『藝人鄭欣宜』,所以我做咗好多嘢,我乜嘢都願意做,為咗換取機會唱歌,我去拍劇拍電影、做綜藝、做主持,我扮嘢,我連『魔人布歐』都扮過,唔緊要㗎,都幾搞笑,但都仲係『藝人鄭欣宜』,所以我開埋YouTube頻道,連推入手術室嘅片段都拍埋出嚟,我仲要攞出幾多,先得到『歌手鄭欣宜』呢個term,唔緊要,我決定繼續打開我嘅窗,歡迎大家繼續望入嚟,希望將我秘密透過音樂同大家分享,係你哋畀無限時間同耐性我,令到我成為今日嘅鄭欣宜,希望由今日開始,大家叫我做『香港歌手鄭欣宜』。」

欣宜受訪時表示,沒想過能奪女歌手金獎,形容這件事好癲、好黐線。提到她在兩個頒獎禮攞獎攞到手軟?她說:「要多謝公司去年幫我出好多作品,樂迷投我票,沒有忘記我、放棄我,繼續聽我的歌,才有這樣好成績。」

欣宜笑言許廷鏗比她哭得厲害,不過這晚攞獎勾起好多舊片段:「想起10年前我、Alfred和林欣彤參加第一個叱咤,今日我們坐的位置有改變,人生經歷不同,一眨眼我做歌手10年,這兩個獎對我有特別意義。」

問她有沒有覺得為母親沈殿霞爭光?欣宜說:「我沒有特別記住自己是星二代,每個人起步點不一樣,最緊要做好每個作品,我之前成日講笑,每年都患妄想症,覺得自己攞獎,抱住這心態做好每個工作,好似吸引力法則一樣。」

(即時娛樂)