MIRROR成員輪流遭林海峰整蠱 盧瀚霆險重演關心妍搶獎事件:嚇死我 (18:15)

文章日期:2022年01月02日

人氣組合MIRROR昨晚在叱咤頒獎禮上,合共掃走共8個團隊和個人獎項,隊長楊樂文(Lokman)表示對成績感滿意,是預料之外的事:「攞一個獎都開心啦,更何况攞咁多個獎。」

盧瀚霆(Anson Lo)憑《Megahit》膺叱咤十大,非常開心,皆因他參與創作,想起做歌過程的辛酸。講到林海峰(Jan)公布「我最喜愛的男歌手」時,險發生那些年關心妍在《勁歌》頒獎禮搶獎事件翻版。

事緣Anson Lo、姜濤和呂爵安(Edan)成為被玩對象,當時Jan在台上突然大嗌:「恭喜晒,Anson Lo,今年好忙,我恭喜佢今年好忙,希望佢呢一年一樣咁忙好唔好?」此時,Anson Lo一臉驚愕並企起身,湊巧隊友又恭喜他,Jan立即說:「唔係,唔係,我恭喜你好忙咋!」Anson Lo聞言立即尷尬坐低,Jan續說:「我都嚇死呀!但係我都想恭喜你,第一次進入叱咤我最喜愛男歌手最後五強,冇嘢呀嘛你?(Anson Lo揮手)冇嘢就好喇!」全場爆笑。

之後Jan再說:「(Anson Lo)隔籬嗰個係邊個?姜濤,呢個獎係屬於你㗎…上年呀…你哋唔好咁急得唔得呀?而今年係冧莊…冧莊係我呀,我再頒呢個獎!做乜嘢啫?ok,我聽有人講呀,林海峰快啲吖!林海峰今年係冇入圍呀!」全場觀眾再爆笑。

事後Anson Lo被問及此事時,他笑說:「嚇死我,我呆了,我不敢信,好猶豫。(有沒有失望?)不會,我沒想過攞獎。」Edan則認為自己不算被玩,反而是姜濤和Anson Lo成為目標。姜濤獲讚被玩時保持淡定,他笑說:「上年攞獎時O嘴反應,被人不停cap圖,多到我仍未看完,今年我提自己不要表現傻樣。」對於頒獎禮將他打籃球發嬲片段擺上枱開玩笑,姜濤稱沒有嬲:「成件事,好搞笑,好有創意。」

(即時娛樂)