台慶頒獎禮2021|陳瀅譚俊彥奪最佳衣著 盧海鵬興奮「試咪」 (21:45)

文章日期:2022年01月02日

無綫台慶頒獎禮今年新增「最佳衣著男女藝人」,結果分別由陳瀅及譚俊彥奪得。譚俊彥獲獎時特別多謝太太幫他選戰衣,並表示今天是兩公婆的結婚周年,全場歡呼。

接着由《蝦仔爹哋》的歡喜冤家林建明(大姐明)和盧海鵬(鵬哥)頒發「最佳綜藝節目」獎,由《聲夢傳奇》奪得;「最佳資訊及專題節目」是《東張西望》,「最佳年度及特備節目」則是《2021香港小姐競選》。

鵬哥和大姐明互窒爆笑料,鵬哥先說:「大姐明唔見好耐,點解會白晒頭?愈老愈靚,去韓國整(容)?」大姐明拍打自己塊面,並說:「冇硬冇膠冇添加,做人識得放下,心胸自然寬,人又自然靚。」

鵬哥接着說:「我乜嘢都冇,個人就鍛煉身體去跑步。」大姐明稱:「盧海鵬嚟到呢度,冇理由唔『試咪』?佢唔試唔安樂!」鵬哥便笑說:「盧海鵬試咪,好多謝各位,請我嚟做嘉賓認真威。」

相關新聞:台慶頒獎禮2021|羅天宇丁子朗齊當男飛躍 姜麗文奪女飛躍獎喜極而泣

相關新聞:台慶頒獎禮2021|朱敏瀚憑《換命真相》首奪最佳男配角

相關新聞:台慶頒獎禮2021|姜大衛奪「萬千光輝演藝大獎」 未有退休大計

相關新聞:台慶頒獎禮2021|鍾嘉欣型格西裝不失性感 李佳芯繼續包到冚

(即時娛樂)