鐵拳英雄︱唐詩詠演打女做足心理輔導 王君馨穿高跟鞋拍打戲有難度 (14:41)

文章日期:2022年01月03日

由陳展鵬﹑陳山聰﹑姚子羚﹑伍允龍﹑王君馨及唐詩詠等合演的無綫新劇《鐵拳英雄》,將於1月10日(星期一)晚首播。3位女主角唐詩詠、姚子羚及王君馨,分別飾演擅長「八卦掌」的錢芊芊、擅長「峨嵋刺」的金福妹,以及擅長「十二路潭腿」的程安娜。

談到首度試拍打戲,詩詠感謝監製文偉鴻給予機會,並笑指開拍前已幫自己做足心理輔導:「其實大家都唔知我演唔演到咁硬朗嘅女仔,連我都好擔心,開拍前有同自己講,一定會受傷,因為拍打戲冇得避,就算度好點拍,拍嗰時只要企錯少少位就會受傷,同埋我每日都同自己講,今日要做得好過噚日。」

姚子羚飾演的金福妹,服裝造型較「清爽」,子羚笑言又愛又恨:「啱啱開始拍嗰時好凍,之後天氣轉熱就好啲,但因為件衫成日露腰,絕對唔可以食肥,有時仲要縮肚!」雖然已非首次拍打戲,但子羚指今次比之前花了更多心機及時間:「今次係打功夫,形式上好唔同,仲要學耍峨嵋刺。」

王君馨飾演的程安娜身手了得,君馨表示今次打戲最大難度在於穿高跟鞋上陣:「最驚係刮到女仔塊面。」她又感激陳展鵬在拍劇期間,幫了她很多,今次合作比在《城寨英雄》時擦出更多火花。

(即時娛樂)