嚇壞「教主」被「神徒」斥過分 林海峰親解畫 讚盧瀚霆抗壓能力高 (19:00)

文章日期:2022年01月03日

人氣男團MIRROR在前晚(1日)舉行的《2021年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》狂掃8個獎,不過林海峰(Jan)揭曉及頒發「我最喜愛的男歌手」時,輪流整蠱入圍的「教主」盧瀚霆(Anson Lo)、姜濤、呂爵安(Edan)及陳卓賢,期間Jan連番恭喜Anson Lo,令Anson Lo差點以為自己得獎,並一度企起身,險重演當年關心妍誤搶獎事件。

事後Anson Lo受訪時坦言當刻嚇呆,又稱不敢相信;雖然Anson Lo不介意被戲弄,但「神徒」(粉絲暱稱)事後湧到Jan的社交網留言斥他玩得過分及不尊重人。

今天Jan及嘉賓主持谷德昭《在晴朗的一天出發》重提此事,Jan解畫:「我一返到屋企聽到第一句『過分咗!』我諗呢次死喇,總之係好有分量嗰個話『過分咗喇!』,咁我即刻反思。我今早有睇報道:『過分呀、真係冇品呀!』嗰啲對我冇乜所謂,好小事,我見到嗰啲留言唔係講我,佢哋每一句,都係講緊對Edan、Anson Lo、姜濤、MIRROR嘅愛,even加埋欣宜,我睇嘅時候係感動嘅,唔係講緊我,嗰啲力水係來自對佢哋嘅愛,先有咁嘅反應。

我嗰晚嘅責任係令大家好興奮,有啲人覺得我過分,我好少分享呢啲嘢,因為佢哋都係比賽出嚟,抗壓能力比常人高好幾倍,差唔多行出嚟可以做導師,好多個都係好早(《全民造星》)走咗,Anson Lo都係,佢哋心理質素強大,如果唔係,佢哋唔會咁樣跑出嚟;第二係佢哋之間嘅感情,佢哋係一Team人,All In One,係一Group,尤其佢兩個(指姜濤及Anson Lo),喺呢個moment係一team,佢哋嘅友誼,我覺得仲可以做一次咁樣嘅事!」

之後Jan提及當天原先鋪排,他表示自己份稿是:「『恭喜你,Anson Lo…好忙』,我綵排過,幻想到觀眾反應,綵排時我應該停半秒定係1秒,係好大分別,但我冇辦法估計現場反應,將停頓位拖到我冇辦法返轉頭,『恭喜你Anson Lo』,我啱啱想睇邊個位入『好忙』嗰句,隔籬E先生(呂爵安)已經『冚』埋去,啲觀眾已經嘩嘩嘩,我企喺到都扭唔到,所有力量推到佢企起身,Anson Lo之後攤喺後面,佢哋第一抗壓能力幾好,你知Anson Lo係個幾好嘅人,好可愛。」

谷德昭亦大讚Anson Lo當刻反應好可愛,是真反應,值100分:「Anson Lo個反應好好睇,係杜琪峯拍先有呢個反應,係真反應嚟自一個善良嘅人。 」

姜濤當晚憑《Dear My Friend,》冧莊「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲」,他唱到後半段因憶故友而泣不成聲,唱不下去。商台DJ謝茜嘉和梁文禮在節目《叱咤樂壇》表示,原來當晚姜濤唱完後便衝入後台:「有同事話番畀我哋聽,姜濤一落台就衝入DJ房,我哋嘅DJ房最近台,佢衝入去第一間房,就係我哋女DJ換衫嘅房,當時Vani(雲妮)喺度,Vani話『你知唔知頭先姜濤衝入嚟,佢直入廁所閂埋門』,佢的確需要處理情緒。」謝茜嘉表示當時MIRROR經理人花姐(黃慧君)也在場:「花姐喺門外同姜濤講咗一番說話,呢番說話唔應該On Air講,跟住佢就靚靚仔仔出返嚟。」

(即時娛樂)