《G風暴》開畫3日香港票房近350萬 古天樂向反貪風暴系列講再見 (20:25)

文章日期:2022年01月03日

由古天樂(古仔)、宣萱、張智霖等合演的電影《G風暴》,上映3日,在內地破3億人民幣票房,香港票房亦收近350萬元。電影成績理想,身為反貪風暴核心人物的古仔表示,一生中有許多第一次和最後一次,都在反貪風暴系列電影,他說:「感謝每一位入場,7年前我第一次演陸志廉,7年後的今天來到最終章,陸志廉也迎來他的『結局』,我們不得不和這個系列說再見!」

電影開場一幕張敬仁(Kendy)飾演的炸彈少女,企圖以自殺式與宣萱同歸於盡,古仔當天從旁引導張敬仁入戲,更細心和美術、道具、服裝研究服飾、炸彈,務求真實呈現。Kendy直言感到緊張:「今次除咗素顏上陣外,仲好緊張同有壓迫感,但過程中學咗好多,因為劇情我要捉住Jessica(宣萱)隻手,引爆身上炸彈,可能我唔識用力,變相好大力掐住佢隻手,我不停講唔好意思,但Jessica好nice,同我講大力啲揸住就有個感覺,畀咗一個好鼓勵嘅感覺我。」

(即時娛樂)