姜濤去年經歷悲歡離合 承諾爭氣:希望對得住歌手這身分 (13:13)

文章日期:2022年01月04日

姜濤在元旦日舉行的叱咤頒獎禮,蟬聯「叱咤我最喜愛的男歌手」及「叱咤我最喜愛的歌曲」大獎。姜濤今日凌晨在Instagram貼了兩個叱咤獎座的照片,並抒發對2021年感受。

姜濤表示去年對他來說,既漫長又短暫:「漫長是因為經歷了很多悲歡離合;而短暫則是自己還未來得切逐一改善自身好多缺點,以及有很多要做的事,還未有時間好好完成。但無論如何,我非常感恩,感謝支持和陪伴我走過這一年的每一位,包括所有台前幕後工作人員、合作單位、MIRROR兄弟和姜糖們。

感謝金魯花(金廣誠﹑魯庭暉﹑花姐)給予我充分的創作空間,去實現我天馬行空的想法、去做自己喜歡的音樂,感謝你們信任,我會爭氣。」

姜濤又特別多謝他最喜愛新世代音樂人及合作伙伴湯令山(Gareth.T):「令我在頒獎禮上『口出狂言』的其中一個原因是見到你,好欣賞你的才華,希望可以繼續合作,發掘廣東歌更多可能性。我會努力,希望有一日可以做到對得住『歌手』這個身份和獲得的所有榮譽。」

湯令山亦在Ig分享作歌《鏡中鏡》給姜濤的感受:「一開始send咗個demo比姜濤嘅時候,其實好驚佢唔鍾意,因為音樂風格同而家香港主流音樂太大對比,字好多,唱歌部份唔多。但係冇諗過第一次俾佢聽完之後,佢竟然話好鍾意,冇乜嘢改 。

喺叱咤佢肯定/堅決『香港一定會變成亞洲第一』,其實喺台下聽到嘅我,有少少感動。雖然距離呢個目標好遠,同時間又有好多人覺得係異想天開,但係"if your dreams don't scare you,they aren't big enough"- Kristine Stevens,『鏡中鏡』呢首歌,我真心覺得係邁向呢個目標嘅一小步。

我問過佢:『你知道香港冇其他主流歌手會接受.....』佢答返我:『知道 但係我鍾意』,的確真係得佢一個做到。」

(即時娛樂)