余德丞學做戲狂瞓聞氫氣甩黑眼圈 丁子朗倒吊操爆肌身形 (16:00)

文章日期:2022年01月04日

由余德丞、丁子朗、劉穎鏇、戴祖儀、伍樂怡、林正峰、孔德賢及游嘉欣合演的無綫新劇《青春不要臉》,將接棒《異搜店》於1月17日(星期一)晚首播。主角平均年齡不足26歲,劇組發布首輪宣傳照,相關宣傳照圍繞四位男主角,分別為慵懶軟弱笨小孩柳德榮(余德丞Dickson飾),熱血愛追夢、為原則堅持到底的齊輕舟(丁子朗飾),自視過高又帶點才華的騎呢男許士賓(林正峰飾),以及書生型好好先生路其中(孔德賢飾)。

曾因踢波期間昏迷的Dickson,在無綫節目《Mean Talk》中透露事後一直被標籤,沒有監製願意冒險用他,幸好最終Dickson遇上了「乜都夠膽試」的林肯及潘嘉德,他們看中Dickson外形俊朗,是「TVB年輕演員最好樣一位」,故此很快落實起用他做男主角,並給Dickson開出四大條件—學好做戲、聞氫氣、有充足睡眠及擊退黑眼圈,Dickson笑言:「佢哋首先要我學好做戲,我哋埋位之前,圍讀咗好多次,阿肯同德哥畀咗好多寶貴意見我,加上我嘅拍檔同屋企人都有幫我圍讀,練習咗好多次,好多謝大家付出。另外,兩位監製叫我聞多啲氫氣,幫助排走毒素,同有充足嘅睡眠,因為佢哋想我整細番個黑眼圈。」

舟仔在劇中是熱愛功夫的李小龍狂迷,為了增強角色說服力,丁子朗減磅增肌操弗爆肌身形,更跟隨公司武指日操夜操:「都係學拉筋同踢腿等,開拍前不斷咁練咗1個月,我啲筋本身唔係特別鬆,要武指不斷陪我拉、拉到鬆為止、咁踢腳先踢到高同靚。」丁子朗笑指自訂「特別口音」:「希望大家聽得出個分別。」他又指監製沒有要求他操肌,是他自己要求:「呢套戲我一出場就要除衫,要做倒吊sit up,咁冇理由核突㗎嘛。」

(即時娛樂)