ANSONBEAN向林嘉欣偷師學陶瓷:好少坐定定做一件事 (18:48)

文章日期:2022年01月04日

近年醉心陶瓷藝術的林嘉欣,為支持本地陶藝文化,身體力行參與一項企劃,並邀請了ANSONBEAN(陳毅燊)受訪。ANSONBEAN享受一天陶藝體驗,並製作了3件陶瓷作品,期間笑料百出,坐不定的他不時周身郁,連林嘉欣亦忍不住叫他:「唔准郁!」還笑指被ANSONBEAN弄至眼花。首次接觸陶藝的ANSONBEAN相當感興趣,更拿起陶泥當雙節棍揮舞、又拳打陶泥,被嘉欣笑他「屎波架生多」呢!

ANSONBEAN表示今次陶瓷製作經歷,簡直是一大挑戰,他說:「我好少會咁坐定定做一件事,第一次接觸陶瓷,覺得好有趣,同時可以學習靜啲,好有藝術感,會發現製作藝術品,係每個人獨有嘅,亦冇分對與錯,陶瓷藝術當中有好多可能性,每件作品都會有自己性格喺裏面。」

ANSONBEAN自言也有靜態一面,他說:「除咗瞓覺,我會喺屋企打坐、冥想,因為我逢緊張都郁好多,會坐唔定,打完坐會好啲,打坐同陶瓷都係修行,打坐注重呼吸,陶瓷就注重手感,好有趣。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林嘉欣 陶瓷