張敬軒籲齊心抗疫 注意健康安全:相信我哋好快會再見面 (18:30)

文章日期:2022年01月05日

因為疫情嚴峻,政府今午召開記者會交代最新防疫措拖,包括取消所有大型活動或非必要聚會。張敬軒的紅館個唱,以及黃子華和潘燦良主演的舞台劇《最後禮物》首當其衝,宣布延期舉行。

軒仔在紅館尚餘8場個唱,但現在要延期,軒仔今午在Instagram貼了寫住「齊心抗疫,健康、安全第一」的照片,軒仔亦留言寫道:「多謝各位朋友、歌迷同我嘅整個製作團隊嘅支持,面對目前嘅疫情,我哋必需以大家嘅健康及公眾防疫安全為Priority。喺目前嘅情況之下,我哋作出咗相關嘅安排。後續安排會不斷通過我的社交媒體平台、EEG及相關平台公佈。敬請大家留意。再次多謝大家對我嘅支持同鼓勵,我已經萬分滿足!希望疫情盡快散去,我相信我哋好快會再見面!」

粉絲和網民表示會等軒仔再開騷,亦有網民叫他這段時間好好照顧自己。不少圈中人留言為軒仔打氣,包括許靖韻、少爺占、李司棋、曾比特、陳蕾和林奕匡等,林奕匡更寫道:「再開時,再加場!」

相關新聞:疫情嚴峻 張敬軒餘下8場紅館個唱延期舉行 

(即時娛樂)