黎明重錄《夏日傾情》 自嘲當年震音多:真係震過貓王 (20:55)

文章日期:2022年01月06日

黎明擁有不少經典金曲,其中包括早於1993年推出的《夏日傾情》,不過他本人似乎對當年演繹此歌曲時的表現不太滿意,還自嘲歌藝。

黎明今日推出全新EP《重新唱VOL.1》,收錄了3首歌曲《夏日傾情》、《越夜越有機》及《戀愛者聯盟》,他在社交平台留言:「《夏日傾情》一曲是我初出道冇幾耐錄的一首歌,其實自己都很久沒有聽過,因為有機會開演唱會,在綵排時唱或在演唱會唱,因為自己都熟,所以冇需要攞返當年嘅CD版嚟聽,但喺舊年有一次坐人哋車,個人突然播出《夏日傾情》當年版,我一聽之下,即刻醒悟,什麼叫做:力拔山兮氣蓋世,唉,聽返當日自己唱的版本,真係震過貓王,不停震,句句尾個隻字都震,我意思係啲震音~~講真,一聽返連我自己都無法忍受,令我恍然大悟,鍾意聽呢首歌嘅朋友,我辛苦了你們的支持,真係要講句,對不起我愛你,為咗防止大家唔覺意再聽返當年的震音老土版,我覺得自己馬上需要重新錄製此曲,亦都經過重重困難去申請版權,最終如願重錄,做人畢竟要與時並進,當年情可以存在,但必須面對已經過時,所以重新唱過,但只錄一首,又好似好無謂,所以重新錄多首,《越夜越有機》,將編曲入邊嘅槍聲也拎走埋,等首歌可以帶點和平氣氛,講完啦,係咁先,下次再講啦。鍾意定唔鍾意,對得住自己咪鍾意,又冇對唔住人。」

之後,黎明再在留言區留言,他說:「我此刻的心情非常複雜,又覺得自己際遇好奇特,我係介紹我的重新唱《夏日傾情》&《越夜越有機》的新EP,但有人分享iTunes訊息俾我,話恭喜晒我,《夏日傾情》上咗no.1,但話我唱法同當年一樣,《越夜越有機》上到10位,我又點會唱到同當年一樣呢,一看之下原來no. 1同第10位都係當年的版本,原來好多人撳錯咗啦,嗰個係我嘅陳年版,不是我的重新唱,請唔好畀錯鼓勵,唔好再撳當年嗰隻,要聽就聽:夏日傾情(重新唱)。」

(即時娛樂)