家族榮耀|熊黛林演潑辣少奶勁投入 喊足幾日累老公受苦 (18:22)

文章日期:2022年01月07日

由熊黛林(Lynn)、張智霖、郭政鴻、羅子溢、黃浩然、楊茜堯與李彩華等主演的家族爭鬥劇《家族榮耀》,日前於內地首播,廣東話原聲版亦已於myTV Gold上架。

被譽為「時裝版宮心計」的《家族榮耀》,故事講述香港豪門家族三代勾心鬥角故事,當中Lynn、楊茜堯與李彩華演技大爆發。劇集播映短短數天,口碑不錯,Lynn的「惡毒」演技、以及向楊茜堯下跪一幕,接連登上內地微博熱搜榜─「熊黛林好像小說裏的惡毒少奶奶」及「熊黛林新劇給楊怡跪了」。

不少網民被Lynn貴麗外表、心腸狠辣的氣場吸引,接拍此劇對Lynn可說是最具挑戰一次,她說:「2020年拍咗呢部劇,雖然拍得好辛苦,但係好開心,因為拍攝後期有少少發癲嘅,真係未試過拍一個咁樣嘅角色,未試過拍攝期間連續喊咗幾晚,入戲之後停唔到落嚟,連導演叫咗cut,我停咗兩秒之後,會一路係咁喊,喊足幾分鐘,所有人開頭都企定定喺度唔敢郁,大家見到我喊到停唔到,就唔敢行過嚟理我,由我喺度喊,佢哋就做自己要做嘅嘢,諗起都覺得搞笑。」

提到演大少奶這個角色,Lynn指角色相當有層次, 令她感滿足:「之前接拍嘅戲都比較內斂,角色都係太完美嘞,就算點樣爆發都會克制自己,今次呢個角色就唔使,愈勁愈好,真係豁出去咁做。

拍完呢套劇,自己對掌握角色方面都更有信心,其實一開始自己都有啲驚,但一路拍一路入戲,每一場戲幾個導演睇完都會讚我同畀鼓勵我,我好樂意聽到佢哋畀我嘅意見,每次聽完我都會好開心。」

拍完崩潰爆喊戲分,令Lynn難以抽離,她說:「當拍一啲好激動嘅戲分時,嗰一刻真係抽離唔到,太辛苦喇,要爆得好勁,不過我知道唔爆出嚟,係唔會演得好,拍之前導演都不停同我溝通,要一下就爆發晒出嚟。」

Lynn回想起拍攝期間,自己的投入程度卻令老公郭可頌「受苦」。Lynn笑說:「嗰一段時間我真係癲癲哋,連我老公都唔係好理,所以佢都好緊張、好驚!因為都未試過我會對佢咁冷淡,後來我有同佢講返拍攝嘅時候係好辛苦,返到嚟成個人都瘦晒、塊面都凹晒。」

(即時娛樂)