鐵拳英雄|展鵬操弗身形吃盡苦頭 山聰危險場面親上陣 伍允龍轉走「可愛」路線 (14:33)

文章日期:2022年01月10日

由陳展鵬﹑陳山聰﹑唐詩詠﹑伍允龍﹑王君馨和姚子羚等合演的無綫劇《鐵拳英雄》今晚(10日)首播。

有拍打戲經驗的展鵬和山聰,早前接受無綫娛樂新聞台訪問時表示,今次無論準備或拍攝過程均很辛苦,展鵬說:「有一場打戲要戴晒手鐐同腳鐐咁打,好有難度,要諗點設計啲動作,同埋點樣做出最好嘅效果,嗰組戲歷時4個月分咗7日嚟拍。」

展鵬表示為了保持弗爆身形,更是吃盡苦頭:「佢哋教我『甩水』,即係頭3、4日每日飲7L水,一日去20次廁所左右,去到正式拍嗰時,一啲水都唔可以飲。」

山聰坦言今次是他入行以來,最辛苦一次,他說:「今次我個角色集合咗好多門功夫。最緊要係冇用替身,好似啲穿門、爆窗戲,都係親身上陣。」

山聰與展鵬一樣,透露今次為劇集喼弗是很大考驗:「雖然平時有操開,但今次更加努力,我用4個月時間去操,真係瘦咗同乾咗好多,又要操又要打係好辛苦嘅。」

伍允龍對劇中角色「夜來吉」有新鮮感:「以前演嘅都係比較嚴肅、火爆角色,今次個角色就可愛啲。」伍允龍感謝監製讓他選擇自己喜歡的功夫「上陣」:「我選擇咗打洪拳,我對南方嘅功夫比較熟悉,可以容易啲去演,因為唔使花太多時間諗招式,可以着重點樣去演好個角色。」

同樣功夫了得的元秋,表示今次會轉戰「喊戲」,並大讚囝囝展鵬劇內劇外一樣乖仔:「佢好惜我,大家有問題會互相提問,溝通好好。(佢身手點?)比《城寨英雄》時進步咗好多。」

(即時娛樂)