《膠戰S2》主題曲及MV快手搞掂 魯庭暉讚效率高 網民盼開拍第3季 (20:02)

文章日期:2022年01月10日

由呂爵安(Edan)、魏浚笙(Jeffrey)、岑珈其、劉沛蘅、黃正宜(阿正)及徐浩昌(肥腸)主持的ViuTV《膠戰S2》,昨晚(9日)播出第14集,首播節目主題曲《膠on!》MV;除了阿正外,其餘5位主持化身「五色戰隊」,4位男主持還「光頭」演出,阿正則演「八爪魚怪獸」被「五色戰隊」圍攻,場面搞笑。節目還播出他們度橋開會及主題曲製作過程,「6膠」表現積極進取,試音、排舞及MV構思做到足,最後成功錄了主題曲及拍了MV,認真快手!

連ViuTV董事兼總經理魯庭暉亦在Ig留言:「1.原本諗住到600萬就考慮開第三季,不過既然阿正話會到6000萬...諗多陣先。2.係囉,點解會第二季就完先叫佢哋出歌嘅呢?3.其實製作團隊有冇瞓,我11月9號先同金生(金廣誠)講,不如膠戰出主題曲好唔好?跟住兩個月就出到。你班友仔平時唔見咁responsive。得啦,叻喇。」Edan亦在魯生Ig留了3個心心emoji,劉沛蘅亦跟不少網民一樣,除了多謝魯生,還希望《膠戰》有第3季。

相關新聞:膠戰S2|男主持光頭Look拍主題曲MV 呂爵安強吻魏浚笙

(即時娛樂)