Nowhere Boys隊長Van孖老婆下廚放閃 AK「葡萄」扁嘴 (14:11)

文章日期:2022年01月11日

樂隊Nowhere Boys隊長陳維諾(Van)在YouTube開頻道「陳氏Yum」,與老婆Wendy教煮美食,最近邀請同樣喜愛下廚的MIRROR副隊長江𤒹生(AK)炮製多款菜式,期間Van餵老婆飲湯放閃,在旁的AK一臉「葡萄」扁嘴,十分搞笑,Wendy即安慰他說:「你第時大個仔都得㗎!」

Van和AK各自在YouTube開設頻道分享烹飪心得,更經常邀請對方到自己的頻道搞搞新「煮」意,最近他們炮製3款美食,並選用多款貴價靚食材,笑言要落重本「自肥」。他們分別擔任各自團隊的正副隊長,一邊煮一邊分享帶領成班兄弟的心得,Van坦言:「我啲隊友都係藝術家、音樂人,甚至未出去打過其他工,對於管理自己能力麻麻,所以我會管好多嘢,仲做埋經理人,最初覺得乜都我做好辛苦,但學識唔計較之後,反而輕鬆咗。」

Van問AK:「想像唔到你哋12個人點樣管理?」AK說:「其實我哋唔係用『管理』嚟形容,12個人各有性格,盡力希望大家工作時開心啲、專注啲。Lokman(隊長楊樂文)引領大家提升效率。我著重心靈,例如覺得邊個好似有啲心事就約出嚟食吓飯,做聆聽者分擔吓!」

拍攝後,問他們何時開始成為好朋友?Van說:「第一次見面係一個音樂會,佢哋剛成團,好多Fans,好勁!」AK說:「第二次係動漫節,Nowhere Boys喺我哋之前表演,我有睇呀!」後來因為共同朋友填詞人兼DJ Oscar而常見面,Van笑說:「Oscar好鍾意叫埋成班朋友一齊食飯傾偈,最巧合係Oscar好多朋友,都來自唔同組合,除咗我哋,仲有C AllStar、HotCha、Super Girls等。認識咗AK之後,覺得呢個後生仔好勤力好乖,雖然我唔係好老,但年紀大過佢,我同Wendy當佢係細佬,大時大節會叫埋佢一齊食飯同煮嘢食,好開心!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕隊長 江𤒹生 下廚 放閃