《異搜店》結局篇|何廣沛感激「媽咪」林漪娸幫忙入戲 (14:40)

文章日期:2022年01月11日

由何廣沛﹑陳曉華和吳業坤主演的《異搜店》踏入結局篇,單元故事重點亦落回主角阿信(何廣沛飾)身上,故事複雜程度亦比對上3個單元為高。對舊物有異常感應的阿信,這次感應到的是一條會在街上游水的錦鯉,相關幻象更與一幅名為「春江錦鯉圖」的畫作有關。

昨晚重點場口是阿信在Joey(陳曉華飾)幫忙下,得悉母親阿嫦(林漪娸飾)多年來一直瞞著自己拜祭亡父阿仁(鄭啟泰飾),阿嫦拜阿仁期間更自責害死亡夫。氣極的阿信先是一臉木訥兼質問母親,阿嫦與舅父仔阿勝(曹永廉飾)表現心虛又驚青;之後阿信愈講愈激動,在劇中一直呆鈍的他,突然口若懸河兼眼泛淚光對母親表達失望。之後阿信見到阿嫦痛苦自責和盤托出往事後,即回復溫柔兼與母親和解,場面感人。

何廣沛受訪時:「呢部劇正如觀眾所見,有好多好好戲嘅綠葉,喺呢個陣容下,我同陳曉華相對地可以放鬆啲,因為只要跟住前輩個flow,佢哋就會帶到我哋有進步。噚晚場戲,漪娸姐好好戲,所以帶動咗我好多。」

與漪娸姐有大量對手戲的廣沛,坦言劇外都覺得對方很有「媽咪感」:「漪娸姐劇內劇外對我都好似媽咪咁,佢好有耐性,鏡頭以外亦都好投入媽咪嘅角色,佢會同我分享佢帶嚟嘅生果,喺休息時間一齊食,我覺得休息時間培養關係真係好重要,因為咁樣會令我冇咁緊張,更易代入到母子嘅關係。」

(即時娛樂)