識貨2|邵初犯規自責爆喊 一蚊Joe贏變輸 劉頌鵬包尾要擺地攤 (16:32)

文章日期:2022年01月11日

無綫節目《識貨2》昨晚(10日)第7集在錄影廠拍攝,並憑之前贏得的「識貨幣」揀選直播間。直播間分為豪華、高級、開篷、車仔檔、劏房及地攤6個等級,最豪華的直播間裝備齊全,有電視機、手提電話、相機、電腦、美顏燈、錄音咪及貨架;最簡陋的地攤直播間,則只有手提電話及幾張櫈仔。

最終擁有最少「識貨幣」的劉頌鵬,要進駐地攤直播間,不過他仍阿Q精神地說:「空間感完全perfect,又冇牆框住,有無盡空間!」

主播揀完直播間後,便進入第2個遊戲。第2個遊戲要求他們揀選3樣貨品作新年大禮包,並在一班助播協助下直播,3樣貨品總價值最接近預算的,便可擁有最多時間準備直播帶貨,反之便要即時直播。主播們揀選貨品時出現小插曲,邵初因對遊戲規則有誤解意外犯規,當她得悉真相後即自責兼爆喊:「好唔開心!可能我自己太認真,有啲失望,又驚麻煩到製作組,覺得自己做得唔夠好,如果因為我令到件事做得唔好,我會好擔心!」

最終「一蚊Joe」(游莨維)嚴重超支,需立即直播,自然勁多甩漏,令本身坐擁最豪華直播間的他「得物無所用」兼零優勢,最終更因掛住吃東西忘記推介產品,遭Do姐(鄭裕玲)連環狠批:「你應該講多啲嘢,又冇講點解要揀呢3樣產品,又冇講過價錢!」

(即時娛樂)