姜濤自爆鍾意睇街坊鬧交片段:我覺得好熱鬧 (17:01)

文章日期:2022年01月11日

MIRROR人氣王姜濤近日宣傳新歌《鏡中鏡》,今早他到商台接受由森美、阮小儀和Marco主持的《早霸王》訪問。

事後森美在Instagram貼了他們和姜濤的合照,小儀身高只去到姜濤膊頭,森美搞笑寫道:「同姜濤合照嘅分割,真係好考功夫,頭先我都考量咗好耐,應該點樣cut,不過今日佢真係好搞笑好可愛,鍾意睇人鬧交笑死人。」

在節目內,姜濤被問到早期影響到他的音樂人,他說:「細個少聽歌,睇偶像較多,我諗主要影響我嘅,係我自己,因為嗰個時候冇乜朋友,上網亦唔係好識,我成日話自己同自己做朋友,永遠鼓勵同啟發都係我自己。」森美笑說:「真係似我,我好少朋友㗎!我細個都係自己一個人。」姜濤又指現時聽歌,好聽的便會聽:「MC(張天賦)嘅歌我都會聽。」

節目中有個環節要受訪者爆秘密,姜濤說:「我其中一個秘密,係我好得閒時,鍾意播一啲人哋嗌交嘅片。」在場3位主持笑到拍掌。

姜濤續說:「我覺得好熱鬧,我好鍾意喺屋企播,好似街坊同街坊嗌交嘅片,佢哋為個橙嘈嚟嘈去,播住呢啲(片),屋企會好熱鬧。(你不喜歡跟人吵架?)以前遇過嘅事唔夠膽嗌交,會喺屋企播人哋嗌交片當發泄。(會否求對白?)我鍾意由零開始睇。」

(即時娛樂)