吳若希公開閨房秘密 選擇以「白色噪音」讓仔女睡眠 (18:15)

文章日期:2022年01月11日

吳若希(Jinny)近日獲邀為港台31節目《睡眠BB瞓冧D》擔任首集嘉賓,公開她跟老公Alex的睡房並大談「房事」。Jinny跟主持人阿O及林燕玲傾偈,期間愛犬Honey入鏡,將頭枕在林燕玲大腿上,非常可愛。

主持人笑言Jinny睡房大部分是她的物品,老公的東西只佔少數,Jinny說:「佢少嘢吖嘛!衫都放入櫃桶。(你呢?)我有衣帽間。」

提到睡眠質素,Jinny透露自己對牀褥和枕頭會有執著,才能夠放鬆入睡,所以枕頭特別訂製,在她打側睡時,能夠維持一定高度。她說:「平日大約朝早8點幾起身,唔使開工的話,有時會午睡,開工時可能連續幾日都係瞓得1、2個鐘,我就好希望放假時,可以瞓到11點先起身,但發現起身之後會仲攰。」

Jinny透露細仔跟姐姐在另一間房睡,所以不容易被吵醒,而她選擇讓孩子在「白色噪音」下睡眠,她說:「希望佢哋習慣一下,如果唔係少少聲就容易醒。(播音樂?)我打開隻窗就可以,畀佢哋聽到人聲、風聲、車聲咁!」

作為媽媽難免被小朋友影響睡眠質素,她說:「我醒咗就瞓唔番,如果有時知道小朋友有工人姐姐湊住,老公起咗身的話,我就盡量瞓多少少。(大叫老公Alex搞掂?)唔叫嘅,直接用腳踢佢!」

(即時娛樂)