IT狗|網民嫌首集節奏稍慢 凌文龍演技獲讚 Lokman喜感十足 (20:28)

文章日期:2022年01月11日

ViuTV原創劇《IT狗》昨晚(10日)首播,對撼無綫同時段的《鐵拳英雄》。《IT狗》由凌文龍、陳漢娜、岑珈其、MIRROR隊長楊樂文(Lokman)及成員陳瑞輝(Frankie)與邱士縉(Stanley)等合演。

不少網民嫌前半部節奏稍慢,但演員表現不俗,曾奪金像獎最佳新演員的凌文龍獲讚:「好睇,文龍做得好好!」、「凌文龍做得好自然~好到位~正!」、「睇頭10分鐘已經覺得好貼近現實,有共鳴。去到BornHub開始覺好笑。睇完頭一集很有好感,值得睇。」

另一亮點則是Lokman的演出,雖然昨晚他的戲分不算多,但惹網民熱話。Lokman演「星之子」Tony,劇中提及「智能發聲水杯」,該場口是Lokman向凌文龍硬銷該發聲水杯,網民讚Lokman出場後令劇集節奏變得明快:「Lokman同凌文龍表現好好,講對白好清楚,好自然!」亦有人讚Lokman原來幾有喜感,演出有驚喜。

今晚(11日)播出第2集,預告片見到輪到另一位MIRROR成員Frankie(皮皮)出場,不少網民嗌期待:「皮皮聽(今)日出場,佢預告嘅表現似係頹男,好有期待呀!」

(即時娛樂)