女兒炮製幾萬元「燕窩羹」 薛家燕食足2個月 (18:14)

文章日期:2022年01月12日

《新春開運王》明晚(13日)播出一集,薛家燕、周志康與港姐冠軍宋宛穎將入到元朗,找燕窩達人Sam哥教大家揀燕窩。

講起燕窩,家燕姐指女兒曾一餐煮了一大碗燕窩,她憶述:「有一年我生日,嗰時女兒珊珊好細個,佢可能見媽咪做嘢辛苦,諗住煮燕窩畀我食,點知佢裝畀我嗰碗燕窩,啲燕窩多到呢,好似食緊燕窩羹咁,原來佢將我全屋嘅燕盞一次過煮晒,嗰時買都要幾萬元,我足足食咗2個月,雖然係咁,但個女都係惜我,所以我都心甜。」

周志康說:「其實燕子好有靈性,佢哋喺邊度築巢,即係代表嗰度風水好,所以如果見到燕子喺屋頂築巢,千祈唔好趕走佢哋呀!」

除了燕窩外,Sam哥更介紹罐頭鮑魚與馬卡,當Sam哥取出大盆秘魯馬卡,家燕姐笑言:「係咪黑松露?」全場大笑。Sam哥指馬卡有營養價值,有秘魯人參之稱:「尤其對男性有幫助,如果想生小朋友就一定要試,陣味好似朱古力。」家燕姐聞言即二話不說要兩盒,Sam哥亦豪氣說:「家燕姐買兩盒,我送兩盒!」

(即時娛樂)