COLLAR正式出道 Gao稱土炮女團 Marf曾攬住芯駖喊 (20:02)

文章日期:2022年01月12日

ViuTV女團COLLAR今晚(12日)正式出道,8位成員邱彥筒(Marf)、沈貞巧(Gao)、許軼(Day)、王家晴(Candy)、蘇雅琳(Ivy So)、陳泳伽(WINKA)、李芯駖(芯駖)及蘇芷晴(So Ching),獻唱出道歌《Call My Name!》 

Gao在台上說:「好surprise,完全冇諗過呢個方向組成女團,對我嚟講,好創新同好有驚喜嘅組合。我覺得(COLLAR)係香港特色好重,因為我哋幾個唔同背景成長同學習,儲到有嘅經驗返嚟,年齡各樣嘢都唔同,好符合香港人,好土炮咁組成。」

Day則說:「好興奮及激動,之前有同組過及合作過,好開心,佢哋好有實力、好charm,全部夾過,有一定熟悉。」

Marf被爆曾經攬住芯駖喊,她解釋:「嗰日我最遲返,見佢哋全部伏喺度,叫我估有邊個,我一開始估到So Ching及Ivy,平時見到芯駖通常會搵佢好大個裝滿補品嘅袋,但嗰日見唔到,應該唔係芯駖啦,之後拍一拍佢,原來係佢,我又好想同佢合作,嗰下好感觸。」

芯駖則表示:「我冇諗過佢(Marf)咁激動,可能大家對我喺團入面好驚喜,我自己都好驚喜。(12月26號收電話?)當時我仲瞓緊覺,下午5點鐘,Wing(COLLAR經理人戴穎)打畀我,我當晚本身約咗家人食飯,佢問我會唔會有興趣加入女團,我當刻反應唔到,之後取消晚飯,返去簽約,太趕急。」

相關新聞:「女版MIRROR」COLLAR正式出道 首唱《Call My Name!》

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕土炮 芯駖