林柏希爆某屆「港姐十強」TVB女藝員 搲完免費Tea走數 (15:10)

文章日期:2022年01月16日

前新城電台DJ林柏希(Will)年前投身餐飲業,目前在灣仔一間餐廳負責公關宣傳工作。林柏希近日在私人facebook帳號發文,炮轟某屆「香港小姐十強」的現職無綫女藝員,主動向其餐廳搲着數,要求以Instagram(Ig)出Post宣傳換取免費兩位用下午茶,惟事後沒兌現承諾。

林柏希指雙方事前傾好帖文不能出在Ig Story內,惟該名無綫女藝員事後卻在Ig Story出了一張只見背脊、不見餐廳Tea Set的照片。他的同事等了個多星期仍未見那位女藝員有任何動靜,遂Whatsapp對方追Post,對方不回覆,但當晚就在Ig上載了一張focus自己、將Tea Set糢糊化了的照片,並標記餐廳的名字。不過,當林柏希的同事翌日想將該則Ig帖文截圖作Media Clipping(媒體剪報)時,卻發現該名無綫女藝員已刪走了帖文。

林柏希指「一個Tea Set嘅價錢已經睇到佢嘅品行」,他又說︰「一個Tea Set值幾錢呀?原來你個朵就係值咁多㗎咋?哈哈﹗仲有,真係唔係我迫你出Post㗎,係你主動搲跟住自己應承咋,原來你嘅誠信只係值一晚。講真,我完全無嬲,只係覺得佢Cheap,好肉酸呀﹗後來我自己接手Check番件事,先發現原來佢係TVB Management嘅。你真係有權應承人哋出Post?仲有,咦﹗原來你個經理人,我其實識咗20幾年啦,你咁想食不如下次我請埋你同經理人一齊食囉,唔使你出Post添呀,唔好再用呢啲招數去其他餐廳呃飲呃食喇,真係影衰晒㗎﹗」

林柏希接受傳媒查詢時,就事件不願多提,表示發文只想提醒同業,不是要公審這位藝人。

(即時娛樂)