古天樂孖「試當真」拍廣告 鄭秀文驚喜現身 自爆忍唔到笑 (15:33)

文章日期:2022年01月17日

古天樂(古仔)去年6月跟ERROR、盧覓雪及Agent L.(曹梓冲)為外賣平台拍廣告後,新一輯古仔伙拍「試當真」的許賢及蘇致豪、林家熙、《膠戰S2》劉沛蘅、ANSONBEAN(陳毅燊)等拍廣告,古仔好友鄭秀文(Sammi)亦驚喜演出。

古仔去年10月底曾在《試當真一週年現場版》驚喜登場,今次再度跟他們合作,默契十足。今次廣告主題圍繞農曆新年,古仔召集眾人諗計面對新年,親戚會追問的問題要怎樣應對時,起初古仔鬧爆他們:「花開你哋個富貴吖!呢啲爛鬼賀年『恭』略,咁都寫得出嚟嘅?離晒譜嘅真係!」

之後各人繼續度橋,許賢及蘇致豪惡搞《係咁先啦》其中一句歌詞,變成:「食先啦!係咁食啦!食完再玩啦!」廣告其中一幕是打麻將場景,剛好是古仔演出過經典賀歲電影《嚦咕嚦咕新年財》,該幕由他、Sammi及反串的蘇致豪打牌,還叫古仔「鬆章」,十分爆笑。Sammi在社交網亦貼了廣告片段,她表示拍攝該廣告拍得好開心及好齊心,自己也忍不住笑了。

(即時娛樂)