繼《俏郎君》再下一城 張敬軒《On my way》成五台冠軍歌 (17:14)

文章日期:2022年01月17日

張敬軒的歌曲《On my way》傳來好消息,除了登上無綫《勁歌金曲》及ViuTV「Chill Club推介榜」冠軍歌,《On my way》的演唱會版昨晚(16日)亦於《Chill Club》播出,加上該歌曲早前已成為商台「叱咤903專業推介」、新城「勁爆本地榜」及港台「中文歌曲龍虎榜」冠軍歌,歌曲成為今年首支五台冠軍歌,亦是軒仔繼去年憑《俏郎君》成為首位奪得五台冠軍歌男歌手後,再次成為「五台冠」男歌手。

軒仔開心表示:「《On my way》呢首歌係有好多自己經歷,亦都係作為入行20年,送畀自己嘅一份禮物,你可以話回顧、總結,甚至亦係一個開始。新一年啱啱開始,得到五台冠軍歌當然開心,多謝製作團隊,亦都多謝媒體、歌迷、網民嘅支持,嚟緊將會係重新開始,會繼續努力做好音樂。」至於軒仔的專輯《The Brightest Darkness》亦是奪得最多五台冠軍歌的唱片,認真厲害。

(即時娛樂)