姜濤遺憾冇完整中學生涯 銘記姜媽教誨:做人唔好忘本 (19:10)

文章日期:2022年01月17日

姜濤日前接受鄭裕玲(Do姐)主持的電台節目《口水多過浪花》訪問,宣傳歌曲《鏡中鏡》。該錄音訪問今午(17日)在節目內播出,姜濤表示自去年宣傳完《Master Class》後便沒有到電台谷歌,就算《Dear My Friend,》派台,他也沒到電台宣傳,姜濤解釋:「經歷完朋友單嘢,唔想去傾呢隻歌,驚自己情緒唔好。」

姜濤入行3年多,火速成為人氣王,工作不斷,廣告接到手軟,在樂壇頒獎禮亦獲得佳績。姜濤表示會繼續用作品說話:「因為之後會有更多後生過、靚仔過同跳得好過自己嘅人,希望自己變得成熟。」

姜濤又指新歌MV製作費,是他個人歷來最貴的單曲,並笑指經理人花姐(黃慧君)險斬他:「嘥太多budget,我諗到歌劇院,用opera做自己內心聲音,導演都諗到好多場景,好似醫院景、爛車景、封隧道等,佢(花姐)一嚟好惜我哋,做事唔理budget,會畀我個project嚇親,但值得揼咁多錢。(滿意?)當然依然睇番都好好,但我對更多細節上想再好啲,比如唱法上錄得太急,有啲位要雕琢,有啲位加強語氣。(不補錄?)因為太趕。」

Do姐問他是否一個永遠不會滿足的歌手,姜濤說:「我有自知之明,唔係乜嘢天才,又唔係由細學音樂學到大,冇資格話好,我對自知之明好高,有幾多係靠運氣,如果話靠自己行過嚟就太自大,有上天同身邊人幫忙。(信命運?)信呀,我研究佛學,但冇研究得好深,學識要慢慢放低啲嘢,呢行有太多不確定因素。」

入行僅3年多的姜濤認為,作為藝人他仍處於起步階段:「攞得愈嚟愈多,更加要畀嘢人哋,除咗作品,就係精神,之前睇《梅艷芳》,佢以身作則嘅為人處事精神,教香港人好多生活上嘅嘢。」姜濤坦言對藝人身分有更多責任,至於是否提早退休,他表示順其自然,跟公司合約還有一段時間,他說:「作為一個藝人價值,唔係喺呢一行留低乜嘢,而係要離開呢行後留低乜嘢。」姜濤獲Do姐讚揚有成熟想法。

除了唱歌外,姜濤也涉獵拍戲和拍劇,他表示新劇很適合他:「除咗音樂同食,第3位就係籃球,生命中嘅Top 3同時出現,呢部劇拍大約15集,推咗好多job,我同公司講,我覺得作品好的話,唔愁冇job,我見好多專業演員生活就係拍戲,拍戲就係生活,我推少少job唔係乜嘢大問題,做認真演員,增肥我唔擔心,呢方面我好『專業』。(如果變瘦呢?)我都希望做到,肥我就一定肥到,我亦相信將來自己一定得(指變瘦)。」

姜濤又表示一直有個遺憾:「冇一個完整中學生涯,係好可惜嘅事,我讀到中三走咗,我有留班,又冇乜隱瞞,唔想喺呢間學校,有社工介紹讀其他嘢,離開後幾後悔,冇珍惜學生時光,自己畀人欺凌,但其實自己性格都有問題,由細到大內向性格,(當時)我係好肥嘅人,但又唔肯承認自己咁肥,有種矛盾狀態,當有人開玩笑話我肥,我會話『肥咩?』令外人唔鍾意我,我都唔鍾意佢哋,呢個係幼稚心態。」

姜濤又稱閒時上網看心靈雞湯的勵志說話片段:「凡事都有兩面,我一個人學跳舞,同啲姐姐一齊學,嗰時嘅老師好多係我嘅dancer,好神奇,我阿媽成日同我講,做人唔好忘本,要記得由邊度開始,你行到呢一步唔好覺得自己好巴閉好叻,佢好少炫耀個仔,喺親戚面前都係講話係運氣,佢(姜母)係我心靈雞湯,佢知我唔係讀書嘅料。」

姜濤直言跟媽媽少聊天,他會反省:「我唔係肉麻嘅人,我會同佢講『唔使擔心錢,我會搞掂』。(攬媽媽?)真係少啲,呢方面我未夠熟。」Do姐則建議姜濤收工回家後,不妨攬攬母親。

(即時娛樂)