IT狗|網民盼推出「披皮」產品 導演稱冇Say:版權屬ViuTV (16:30)

文章日期:2022年01月18日

ViuTV原創劇《IT狗》首周收視有4.1(約逾26萬觀眾),昨晚(17日)播出第6集,題為「前度」。於本月初誕下第3個囡囡Azaliah的陳嘉寶(Anjaylia)有份客串演出,她飾演主角凌文龍的舊愛Shirley。

正在坐月的Anjaylia昨天在Instagram貼相,她表示拍攝期間肥胖不少,原來當時已懷有第3胎,她寫道:「#久違了的電視螢幕 #不簡單的角色人物 #又話說嗰陣拍拍下覺得自己點解突然咁殘 #比起fitting嗰陣又肥咗 #然後發現咗Azaliah嘅存在。」

前財爺曾俊華亦有份客串《IT狗》,令觀眾大為驚喜,曾俊華還大讚有份演出的楊樂文(Lokman)演技犀利。《IT狗》導演簡君晉日前在Ig分享邀請曾俊華拍攝經過,他寫道:「時間回到2018年,世界未有疫情,地球還未倒轉,嗰次拍攝認識咗曾俊華(John)同佢太太Lynn。有幸可以跟住佢遊歷佢嘅大學MIT及Harvard,off camera嘅時候仲傾乜都得。John分享咗好多對香港創科嘅vision,以及香港創科嘅苦與樂;除咗學到好多嘢,我真切感受到佢對香港創科嘅熱誠,其實當時已經有創作《IT狗》嘅小念頭,不過可以成事都唔易,我話如果有一日真係可以拍得到,一定搵佢客串(唔知佢記唔記得)。到2020-2021年,嗰一個小念頭終於萌芽,其實喺劇本嘅時候已經寫咗曾俊華,當時有同事問:『劇本嘅曾俊華?係真係曾俊華?』事隔幾年,我都係冒昧message John,結果依舊親切嘅John一口答應。多謝ViuTV及Bowtie促成今次呢件事,成日都想好似外國Sit Com咁有呢一類嘅Cameo(客串),呢一集對我來講特別有意義。」

劇中的「paypayduck」公仔深得網民喜愛,不少網民盼有周邊產品發售,不過簡導演在Ig解釋:「呢隻初號『披皮』其實係我用咗1分鐘喺電話畫,然後美術組幫我無限複製,原檔仲喺我舊手機度。大概一年前,美指wilf同攝影師Tim介紹咩係NFT(非同質化代幣),我就開始研究一下NFT,所以決定放喺Johnny仔劇情線,取代傳統實體藝術拍賣。當初團隊都懷疑NFT可能對觀眾太陌生而未能代入;但最後都係決定,創科精神,應該係寧願加入一啲新野,好過無限loop舊嘢。估唔到NFT最近成為香港話題,所以多咗觀眾共鳴。至於周邊產品,剛剛拍完時都有呢個念頭,不過所有版權全部屬於ViuTV,所以大家都係問返ViuTV啦,學Never話:『我都冇say』。」

有份演出的Stanley(邱士縉)則搞笑留言:「又大宇又NFT,會唔會太預知呀?」Anjaylia也留言:「不如你試下真係做NFT,你有天分。」

(即時娛樂)