張敬軒啜核哨牙造型 激似《食神》「火雞姐」莫文蔚 (18:44)

文章日期:2022年01月19日

張敬軒有份演出由七仙羽(七師傅)主持的ViuTV節目《七福星》,日前預告片播出,軒仔和七師傅有「牀戲」。今天軒仔在社交網貼了短片,片中他的假哨牙相當突出,再加上金色倒三角眼鏡,造型爆笑兼襯到絕。

有網民留言指軒仔的扮相激似《食神》莫文蔚飾演的「火雞姐」,軒仔寫道:「多謝師傅七仙羽及ViuTV的邀請,密切留意2月1日大年初一晚上10:30 Viutv 99台《七福星》,跟大家拜年,共度新歲,恭喜發財!!

另外有新嘢想同時介紹,話說最近YouTube好似有新嘢,咁我就諗住試下用#YouTubeShorts,同大家分享多啲少少咸 #老少咸宜個咸,多多趣嘅短片,於是我就開始玩YouTube shorts喇,你哋得閒快啲撳入去#CLS啦,咪諗多咗呀,係Comment、Like同Subscribe好冇。#為咗配合番YouTubeshorts #拍到我個人都shortshort哋 #大家有目共睹㗎啦 #你short我都short #唔係點出嚟walk 不過 #疫情下都係唔好周圍walk 柴J祝大家身體健康!!」

(即時娛樂)