青春不要臉|翻拍汪明荃經典牀褥廣告 伍樂怡被1980年代唱腔考起 (19:09)

文章日期:2022年01月19日

由丁子朗、余德丞、伍樂怡和劉穎鏇等合演的《青春不要臉》,前晚講述妍妹(伍樂怡飾)到齊輕舟(丁子朗飾)家中借用錄影機,期間電視畫面播放牀褥廣告,雖然廣告畫面僅6秒,而且並不是在當眼位播放,但劇組還是翻拍這經典廣告現代足本版。

在約30秒的現代版中,充滿1980年代紅星氣息的伍樂怡(Kelly),先在記者簇擁下步入機場禁區,之後身穿古裝對鏡子露出倦樣,鏡頭一轉又見Kelly寫意睡在牀上,並背對鏡頭伸懶腰;最後Kelly以套裝亮相,超甜美笑容讀出廣告口號:「打破平嘢冇好嘅定律。」

亮點在於Kelly的1980年代唱腔,她表示是挑戰:「負責錄音嘅同事想我跟足1980年代唱腔同語調,佢哋教我上網搵原片嚟睇,學阿姐唱腔,我成首歌都盡力模仿阿姐,真係有啲難,有啲版本錄出嚟好似走晒音咁,聽番都幾搞笑。」

Kelly又指自己在外國長大,但對這首經典廣告歌充滿回憶:「呢個劇畀咗好多機會我去重現以前經典廣告、角色同片段,好感恩。」Kelly又笑指拍攝這個廣告很舒服,皆因大部分時間均是睡在牀上:「我嗰時真係差啲瞓着。」

(即時娛樂)