跟日本視帝菅田將暉撞髮型 曾比特感自豪:好有親切感 (19:30)

文章日期:2022年01月19日

近日在「黃Viu煲劇平台」熱播中的日劇《勿說是推理》,劇中飾演「久能整」的男星菅田將暉,以爆炸頭神還原漫畫原著,引發日本觀眾熱話,香港網民也覺得菅田和男歌手曾比特(Mike)似Twins!

Mike笑言連日來被瘋狂洗版:「好多朋友send相畀我,冇可能留意唔到,我覺得好正,好有親切感,我喺香港搵唔到有呢個髮型嘅人,竟然可以喺日本搵到,第一眼睇到嘅時候都『嘩』咗一聲,估唔到真係幾似我個髮型。」

提到不少網民召喚「曾比特出來面對」,Mike笑指各位關愛全數收到,也大讚網民有創意,「收到好多私訊,大家都問我做乜去咗日本發展,我覺得好正,大家有創造力量同幻想,唔少人見到呢個髮型就會諗起我,令我覺得我嘅爆炸頭深入民心,係一件幾開心嘅事」。

日前菅田將暉在訪問透露難以維持這個造型,「爆炸頭始祖」Mike則先天佔優,和劇中「久能整」一樣天生自然鬈髮,所以不難打理,但他認為整理髮型最緊要有耐性:「我覺得爆炸頭唔難keep,但係你要忍受到呢個過程,因為吹頭同洗頭都要花好多時間。」

談到煲劇習慣,曾比特表示自己是動畫迷,而且偏好一口氣連續追;不過近日Mike也放下心頭好,皆因他今天(19日)推出歌曲《新年快樂》,更率先公開MV內幕,「2022年第一個MV竟然無女主角,正確嚟講女主角喺台灣,因為今次MV分別喺香港同台灣拍攝,所以對我嚟講都幾特別;新歌係我自己鍾意嘅慢歌style,其實同另一首歌有啲似,一聽就會覺得同節日有關」。

(即時娛樂)