《IT狗》向經典電影致敬 神還原《英雄本色》場面 (16:43)

文章日期:2022年01月20日

ViuTV原創劇《IT狗》昨晚(19日)播出第8集,除了有倪晨曦、林祖輝和李靖筠客串外,由陳湛文飾演的Billy(男B)和凌文龍飾演的阿信,神還原由「Mark哥」周潤發和狄龍演出的電影《英雄本色》經典場面,網民讚場景、服裝及造型,以至細微位,都跟得相當到位,引起觀眾迴響。

劇情講述男B辭職後,一拐一拐的在停車場食飯盒,他的小動作跟《英雄本色》Mark哥中槍後的場景相若,不過男B就只是說「腳痺」,十分搞笑。

已為人父的「男B」陳湛文在社交網分享「深宵感觸文」,他寫道:「今(昨)晚ep8(第8集),我諗我哋全team都既緊張又期待呢一幕,雖說呢一幕有戲仿成份,但我同小龍 @siulungling(凌文龍)拍攝時其實好緊張,就正正因為佢係《英雄本色》、正正因為佢係狄龍、正正因為佢係周潤發,佢哋都係站於香港電影界一個好重要嘅位置。呢一幕係簡導 @lawrencekan26(簡君晉)由衷想向《英雄本色》致敬嘅一筆。

能夠成為向經典致敬嘅一員,喺感動萬分之餘,伴隨住嘅係見到一種曙光.....因為曾經有一段時間,紛紛眾說『青黃不接』,我唔敢講我哋接到/接咗棒,但我想講依家已有一班傻佬傻婆不繼咁開拓、探索緊一個未知嘅新世界。」

(即時娛樂)