爆谷一周|延續《納米》貼地精神 谷德昭讚ViuTV夠大方 (17:20)

文章日期:2022年01月20日

由谷德昭(肥谷)主持的ViuTV節目《納米無明火》去年獲得不俗反應,今年肥谷再跟製作團隊合作,炮製類似美國《Late Show》的節目,新節目名為《爆谷一周》,頭炮嘉賓是賀歲電影《闔家辣》導演鄭晉軒(Coba)、主演的吳君如和呂爵安(Edan),節目於周六(22日)晚上8時半首播。

肥谷在社交網貼了和君如、Edan及Coba合照,他表示當初參與《納米無明火》最大得着是認識到合得來的製作團隊,節目播畢後,他和團隊一直商討接着應該製作一個怎樣的節目,肥谷跟觀眾朋友討論過,他們喜歡《納米》原因,是因為夠貼地、好心地、有娛樂性及幫到人。

肥谷寫道:「我自己一直很希望主持像美國《Late Show》那種節目,圈中朋友如果有需要的話,歡迎嚟傾吓玩吓順便做吓宣傳,要做呢種節目,需要一個大方嘅電視台,呢點ViuTV做得到。

最好當然Weekdays day day做,但Workload太大,所以每逢週六晚做一集。每集一粒鐘,我同團隊基本上時時刻刻都喺度傾,點樣可以將貼地、好心地、有娛樂性、幫到人嘅精神延續落去,節目內容如無意外無耐就會有啲增刪,會諗啲唔同環節轉吓,喺你未悶、我未悶嘅時候又轉吓咁啦,歡迎大家睇定啲之後踴躍提供意見,搞到個節目好似人人有份咁。」

(即時娛樂)