七線人棄王|鄭雋熹憶拍劇辛酸 開工冇人理 收工冇人叫 (21:57)

文章日期:2022年01月20日

由陳俊堅、鄭雋熹、程浩駿、林浩文及姚宏遠5位七線藝人主持的綜藝節目《七線人棄王》,於上周六(15日)晚在翡翠台播出半小時精華版後,myTV SUPER即緊貼於同一晚將一連10集的足本版,在myTV Gold全套上架。

5子為節目構思多個環節,除了camping,還有無厘頭爆趣短劇,以及無底線自爆式Talk Show「七線爆料王」等。

在自爆及爆料環節中,5子輪流分享入行辛酸,當中以接二連三備受不禮貌對待的熹熹最「黑仔」,他先後在不同集數分享令人無語的經歷,其中「碼頭食風」事件,更實在反映了七線藝人的辛酸:「當時我個角色係飛虎,咁我喺碼頭笠晒頭咁吹咗8個鐘,但我冇拍過任何嘢,叫都冇人叫我走,係我哋見到啲crew執緊嘢先知(收工)。」

熹熹亦不止一次拍攝期間險中暑,一次是因為身穿恐龍裝內置風扇壞了,另一次是原本已在拍攝期間受傷血流如注,豈料雪上加霜疑似中暑,可惜現場不但只得好友程浩駿關心他,就連程浩駿想為他拿凍飲降溫,也遭工作人員阻止:「呢啲嘢唔係畀你哋飲,係畀啲演員飲。」2人指幸得同場的蔡思貝送出手上凍飲才得以解困。

除了5子開心share七線藝人苦與樂外,「爆料王」環節嘉賓朱斐斐、黃凱琪及孟希璘亦暢所欲言;3人之中以朱斐斐爆料指數最高,又全程不避嫌與姚宏遠表現親密,甚為搶鏡。

為了確保爆料夠狠夠準,5子設計無數「酷刑」,包括:喪隊辣椒、掹腳毛、掹眼眉毛、掹腋毛及用鼻吸胡椒粉等;而林浩文被委任「酷刑測試專員」,除了試食勁辣辣椒、辣到面紅兼狂流眼淚,又在眾人圍攻下遭狠掹體毛,雖然痛到碌地,但林浩文勁好脾氣,沒有動怒。

(即時娛樂)