網傳港台「十大禁播」名單 C AllStar冇回應:做好本分 (19:02)

文章日期:2022年01月26日

有消息指港台電台部高層口頭向眾DJ下達十大歌手禁播名單,包括黃耀明、何韻詩、RubberBand、C AllStar、達明一派、Dear Jane、方皓玟、Serrini、謝安琪及許廷鏗。C AllStar、許廷鏗和謝安琪老公張繼聰今天(26日)出席活動。

對於被傳是港台禁播歌手名單之一,C AllStar受訪時表示:「暫時呢件事係傳言,冇乜特別嘢回應。(港台播少了你們歌曲?)我哋做音樂,係做好本分,冇特別計算唔同媒體嘅支持度係點樣。老實講,如果講港台,其實以往支持度都好高,印象中我哋做新人,喺港台(頒獎禮)有新人獎同十大中文金曲,嗰時好開心,新人時得到媒體認可,係好開心嘅,所以呢個傳言係傳言階段,暫時真係擺埋一邊。(有沒有了解過?)公司同事了解中,等佢哋了解完之後再睇點發展。(有否想過發生何事?)冇特別諗,始終係傳言,等佢繼續傳吓先,假設性問題就唔特別去答,我哋會做好自己嘅。」成員梁釗峰又表示C AllStar去年有兩首歌曲曾榮登港台「中文歌曲龍虎榜」冠軍位置。

相關新聞:被指禁播10歌手歌曲 港台:節目主持均以專業角度選歌

(即時娛樂)