李璨琛3歲囡囡Lucy變心 勁冧張天賦 甜笑睇MV跟住唱 (12:17)

文章日期:2022年01月27日

李璨琛的3歲囡囡李元元(Lucy)可愛又搞笑,平時喜歡在家高歌開演唱會,尤其最愛穿上公主裙,高唱迪士尼動畫《魔雪奇緣》主題曲《Let It Go》,不過Lucy近日忽然「變心」,成為張天賦(MC)的小粉絲。

Lucy媽在社交網貼了囡囡坐在電腦前,專心欣賞MC的MV,更邊看邊哼歌,令Lucy媽媽開心不已:「一日佢又話要聽Letgo(《Let It Go》),因為唔想再聽letgo嘅關係,一定要搵一個解決辦法(決心),於是我反sell佢不如聽吓啲有型啲嘅歌吖BB,開咗張天賦首《LOSER》比佢聽,然後再落力sell佢話:『嗱呢個哥哥係咪好型呢唱歌?係咪好好聽呢?佢都玩Scooter喎(幾唔關事)你睇吓佢着件恤衫,爸爸都有㗎(開始亂噏)』,最後,真係比我sell到。 #好想多謝張天賦將我從LETGO嘅地獄中拯救出來 #而家玩玩具都成日唱 #記得記得安好 #烹佢去瞓前我仲會唱番比佢聽 #時候已經不早」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕李璨琛 李元元 張天賦