IT狗|富三代黃金開「茶記初體驗」 林家熙:可唔可以唔好加料? (17:41)

文章日期:2022年01月27日

ViuTV劇集《IT狗》昨晚(26日)播出一集,除了有飾演「星之子Tony」的楊樂文(Lokman)狂拋「大台理論」爆喜感外,另一亮點是演「富三代」黃金開(開開)的林家熙(Locker)。劇中開開表示未有心理準備光顧茶餐廳,在Cathy(彭秀慧飾)陪同下,他首次到茶記歎下午茶,不過開開坐下後,因怕醜而不敢點餐,要Cathy教他才鼓起勇氣點餐,他點了豬扒公仔麵配凍奶茶,但伙計卻將凍奶茶送錯凍檸茶。

此時開開問Cathy:「佢(伙計)畀錯嘢我,我唔係可以話佢咩?」Cathy則解釋:「你見佢(伙計)咁躁底,你係可以換嘅,佢換畀你,但係會『加料』。」開開聞言反問:「乜嘢係『加料』?」Cathy續說:「吐啖口水落去囉!」

開開大感驚訝:「咁即係我由佢呀?」Cathy稱:「有啲人會撐到底嘅,有啲人會妥協,你自己決定!」開開決定向伙計要求換過另一杯:「唔好意思呀,我諗你搞錯咗,因為我係叫凍奶茶。(換畀你囉!)唔該,可唔可以唔好『加料』呀?」

相關新聞:IT狗|Lokman爆喜感 狂拋「大台理論」 玩轉《護花危情》

(即時娛樂)