歐錦棠老婆萬斯敏胸椎脊骨生腫瘤 手術成功後出院飲茶 (19:17)

文章日期:2022年01月27日

歐錦棠日前透露老婆萬斯敏要接受高風險手術,昨天(26日)歐錦棠在社交網為太太報平安,並指手術順利,萬斯敏已出院並去歎茶慶祝。

歐錦棠貼相並撰文寫道:「本來一般做完手術後物理治療都要六日,但係CEO(老婆)意志超強,只係做咗兩日物理治療就進步神速,呢個先至係真正『溫打烏文』(Wonder Woman)。

依家總算放下心頭大石,因為太太進行呢一個係風險高嘅手術,但係一切好感恩,由去年六月,佢一直忍住痛同埋隨時跌倒嘅危險,堅持演埋我哋劇團最後幾套戲,到最近呢兩個月,行路嘅情況每況愈下,經常不受控跌倒,但係有天父嘅帶領,俾我哋搵到好嘅醫生,咁多年嘅腰痛腳痛、走路問題,一直以為係腰部或者係坐骨神經痛,但係嗰位年輕嘅骨科醫生就話,一定係關神經線嘅問題,於是立即轉介比神經科醫生,經過照MRI得出結果,原來係胸椎裏面生咗一粒腫瘤,壓住神經線導致,終於搵到真正嘅病源,醫生話拖多一日就係差多一日。就嚟過年?乜都唔理啦!有乜嘢緊要得過健康?

大家可能聽到都驚,要喺胸椎脊骨安全地取出腫瘤,又要免傷及神經線,係需要幾精細同高超嘅技術,一切唯有信心交托給主的保守帶領,好感謝醫生嘅精湛醫術,同埋親切關懷,亦感謝醫院嘅所有護士悉心照顧,更加唔少得,係各位網友真切嘅祝福同埋代禱。」

(即時娛樂)