KB手袋失而復得 被爆內藏膠曱甴隨時嚇人 (21:17)

文章日期:2022年01月29日

KB(李健宏)日前自爆失魂事件,新年流流遺失手提袋,要報失證件與信用卡等都好煩。最後KB的手提袋失而復得,最搞笑是他被揭發隨身擕帶幾隻假曱甴準備嚇人!

KB在社交平台透露事件經過,寫道:「話說我尋日收工同事頭婆提議去海港城,懶有情調咁喺架車度對住個海港食外賣啦!我掛住食就隨手放咗個袋喺車後嘅士啤軚(後備胎)上面,食完之後就兩手fingfing咁上返車揸車返屋企喇... ...」他返家一個多小時後,睇完自己主持的《玩x爆香港地》才發覺遺失了手提袋。他立即出門口,雖然打輸數仍回到海港城尋找,其實不知道手提袋是在什麼位置跌的。想不到他到達停車場時見有3個職員行近兼向他揮手大叫,問他是否要取回手提袋。原來閉路電視拍攝了他跌手袋情況,並交有關人員保管。他多謝商場的工作人員幫忙,又讚揚他們認真對待失物又寫報告。他分享待領物件報告內容,是他手袋內的財物,包括6隻膠曱甴!KB寫道:「題外話:試問當今世上除咗我之外又有邊個會放d膠曱甴喺個袋度隨時準備嚇人?而阿工作人員亦竟然細心地照寫喺報告度。」

(即時娛樂)