張致恒3日箍煲成功 Ig發文稱「一家五口好好咁樣愛下去」 (15:54)

文章日期:2022年01月30日

張致恒(Steven)與太太歐燕雯(雯雯)結婚逾兩年,育有兩子。雖然Steven近年被揭欠下一身債,負面新聞不斷,雯雯仍力撐他,一起共渡難關;張致恒亦承諾擔起頭家,密密往內地登台掙錢,養家及還債。不過,雯雯日前(27日)在社交網上載日落照片宣布離婚,並祝福Steven能夠幸福。

Steven今日在Instagram上載與雯雯及兩子的照片,稱與雯雯溝通後決定一齊走下去,還說「一家五口好好咁樣愛下去」,未知他是打錯字還是暗示將有新家庭成員。他說︰「人嘅一生中總會犯唔同嘅錯,感情事、工作事、家庭事、友情事,但係最重要係犯錯過後點樣去反省改過繼續行前面嘅路,多謝老婆喺呢兩年幾嘅日子包容我犯嘅錯,經過呢幾日同老婆嘅溝通,我哋決定繼續一齊行前面嘅路,兩夫妻有好多嘢要學習,仲有好長好長嘅路要大家一齊學習,一家五口好好咁樣愛下去!」

(即時娛樂)