吳嘉禧炮製蘿蔔糕當親子活動 做宅女過農曆新年 (21:56)

文章日期:2022年01月30日

吳嘉禧(Cheronna)每逢農曆新年也會跟母親一起炮製自家蘿蔔糕送給親朋好友,除了向身邊人於新一年送上心意外,Cheronna藉此維繫兩母女的感情。她說:「人大咗,要工作同媽咪相處時間自然少咗,呢個係一個很好的親子活動,大家都會抽空一齊整,已經整咗超過10年。」日前Cheronna趁拍攝空檔到工作地點附近的街市買蘿蔔糕材料,見她於菜檔穿梭揀蘿蔔,又到雜貨店選購臘肉,相當熟手。

由於疫情關係,這個新年Cheronna不會周圍去,跟家人待在家中靜靜過,她表示︰「其實都習慣咗,以前當然會去拜年,不過呢兩年疫情影響,所以都減少出去,加上自己都比較宅,可能新年打機度過。」提到虎年願望,單身的Cheronna未想「脫單」,會繼續專注工作,她說︰「新一年音樂上仲有進步空間,覺得自己仍需努力,虎年希望音樂上會多啲產量,希望寫歌上會有進步,多啲自己創作嘅作品。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳嘉禧