《膠戰》添食拍第3季? Hillary被爆情史豐富 曾跟狄易達拍拖 (13:47)

文章日期:2022年01月31日

ViuTV綜藝節目《膠戰S2》昨晚(30日)播出最後一集,「6膠」呂爵安(Edan)、魏浚笙(Jeffrey)、岑珈其(爺爺)、徐浩昌(肥腸)、黃正宜(阿正)和劉沛蘅(Hillary)玩「膠戰之最」,要揀出自己心目中在鏡頭前反差最大,最大使﹑戀愛經驗豐富及最「污搲」等成員,期間Jeffrey爆Edan「污搲」:「佢吐口水入泳池。」Edan聞言急澄清:「我只係想浸完落水,然後上水時,有啲水流番出嚟。」Jeffrey再說:「我哋話『Edan,你唔好噴』,然後佢就會不停噴噴噴。」岑珈其笑指Jeffrey說話有說服力,阿正亦加把嘴:「佢(Jeffrey)好天真無邪。」

Hillary則被選為戀愛經驗最豐富的「膠人」,Edan搞笑說:「你試下上網search Hillary(情史)﹗」全場爆笑,阿正則說:「Hillary話第一次見到我嘅時候,話我好有親切感,因為我好似一個男明星。」Hillary接着說:「你(阿正)要騷番嗰邊面呀﹗」翻查資料,原來在節目中屬「顏值擔當」的Hillary,曾跟跳舞出色的狄易達拍過拖,2人曾拍拖4年,至2014年分手。

另外,節目尾聲時,除了重溫多集的經典場面外,更有驚喜彩蛋,交代節目主題《膠on!》MV最後一幕盒,盒內放了「《膠戰》,未完待續」,似乎意味着《膠戰》將有第3季,甚至長拍長有呢﹗

相關新聞:膠戰S2|跟「爺爺」岑珈其咀嘴 呂爵安尷尬認最鹹濕

(即時娛樂)