闔家辣|呂爵安收「姑媽」吳君如8000元利市 興奮送吻 (17:34)

文章日期:2022年02月01日

由吳君如﹑鄭中基﹑梁詠琪(Gigi)和呂爵安(Edan)合演的賀歲電影《闔家辣》,雖然未知何時正式上映,但團隊依然落力「谷」戲,《闔家辣》的Instagram專頁今天貼了Edan向戲中3位長輩拜年𢭃利市的短片。

片中飾演Edan的父母中基和Gigi,以及演姑媽的君如向Coba(Edan飾)派利市,君如向Edan說:「嚟緊學業進步,唔係,生意興隆。」Edan亦賣口乖說:「青春常駐﹗」𢭃完利市後,Edan即場拆利市,他先拆老竇鄭中基的利市:「老竇年年都係嗰個數,少咗10元喎﹗」中基發現後即搞笑說:「畀錯咗,呢兩封先係。」Gigi則封了200元利市,Edan向中基詐型:「媽咪派兩嚿水呀,係你嘅4倍呀﹗」

接着Edan拆姑媽利市,原來君如封了8000元給他,Edan興奮大叫:「嘩﹗姑媽好嘢,學下姑媽啦你兩個(指父母),祝姑媽青春常駐﹑身體健康﹑心想事成,龍馬精神。」Edan更向君如送吻,大曬溫情,Gigi見狀笑說:「你個人好現實呀﹗」Edan則說:「跟你學呀嘛,講錢呀﹗」

(即時娛樂)