何雁詩做產檢睇到BB樣子:有啲似我偶像Tiger Woods (22:45)

文章日期:2022年02月03日

何雁詩早前宣布與老公鄭俊弘造人成功,一索得男,預產期為今年6月。何雁詩今天(3日)在社交平台透露日前接受產檢時看到BB的樣子,她發覺竟有點像其偶像、美國高爾夫球手老虎活士(Tiger Woods),又表示改BB名仍未有頭緒,她留言:「恭喜發財!身體健康!初三先同大家拜年,因為今年農曆新年都無化妝,留左係屋企,祝大家虎年笑口常開,心想事成,疫情快d過去。年廿九我地去左產檢睇埋BB個樣,發覺佢未係好似爸爸,又未似媽媽,反而有d似我偶像Tiger Woods,正呀!係brainstorm bb名過程,其實都冇乜頭緒,一係鄭則仕,再唔係鄭伊健啦,諗唔到,就遲d先再決定。今年2.5個人同大家拜年,出年就3個人啦,好期待。婚後兩年派利是,出年又可以出黎威逗利是。」鄭俊弘也在社交網跟大家拜年:「年初三,我哋鄭氏一家,祝大家身體健康,萬事如意,心想事成。」

(即時娛樂)