青春本我︱姚焯菲鏡頭後開心冇時停 C君演補習天王放笑彈 (16:27)

文章日期:2022年02月05日

無綫劇集《青春本我》明晚(6日)播出第9集,劇情講述眾人為了令考試成績進步以保住校園祭,紛紛找補習天王施Sir(C君飾)補習。

C君雖然只是客串,表現非常突出。穿上型格西裝出場的他,Rap唱他作曲填詞的《偉大航道》,邊Rap邊與一班《聲夢》學員攬頭攬頸,更拋出金句提醒時下學生,如「一個人最緊要係實力,勤唔勤力,而唔係學歷」及「改變唔到事情,就改變心情」等。

See See TVB日前在社交網上載《青春本我》NG合輯第2輯,姚焯菲鏡頭後冇時停,一時大跳開心舞,一時又嘟起金魚嘴賣萌,更作狀惜炎明熹,十分搞笑。片中亦收錄了C君Rap唱時的NG片段,未知是否忘記對白關係,他突然對扮演學生的其中一名演員說:「你也來補習?48歲喇喎!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕青春本我 C君 姚焯菲