IT狗︱凌文龍:機會係留畀有信念嘅人 監製等ViuTV拍板開第二季 (22:01)

文章日期:2022年02月05日

ViuTV《IT狗》昨晚第20集大結局,網民對劇中凌文龍飾演的阿信在Moby記者會跟萬鈞(朱栢謙飾)對質,仍回味阿信的對白並在網上廣傳。

阿信對萬鈞說:「你仍然覺得我哋呢班人蠢,但係我話畀你聽,香港創科欠缺嘅從來都唔係乜嘢技術,因為最好嘅技術,我哋20年前已經擁有過,真正令到呢個城市停滯不前嘅,亦都唔係你所講嘅無知同埋短視,而係我哋對香港創科都已經失去咗信任。我哋實在經歷過太多欺騙、出賣,所以每一個人都習慣咗喺俾人出賣之前,先將自己賣一個好嘅價錢,你所講嘅無知其實係一種世故,你所講嘅短視其實係一種無奈,佢哋嘅問題唔係蠢,佢哋係太過聰明,聰明到明白眼前嘅利益先至最值得信任;但係就算係咁,我知道仲有一班唔夠聰明嘅人,為咗自己嘅夢想,為咗呢個城市嘅未來艱苦前行,或者佢哋就係你所講嘅蠢人,但係我同你講,佢哋先至係一班有信念嘅人,只要我哋每一個人都堅守自己嘅信念,我哋一定可以追番失去咗嘅20年,搵番一個真正屬於我哋自己嘅未來。」

萬鈞感觸流下一滴淚,回應阿信,說:「嗯!不過呢個世界唔係話你有夢想,個機會就要畀你。」阿信堅定地說:「機會從來都唔需要人哋畀,機會係留畀有信念嘅人。」

《IT狗》監製羅耀輝大讚編劇寫得好好,他稱《IT狗》構思之初是導演簡君晋跟他提議拍職場劇,喜劇為主,在前10集也是輕鬆搞笑,中後段則更有戲劇性。問他《IT狗》帶給觀眾的訊息?他回應《明報》說:「疫情下與種種壓力,劇集目的就是給觀眾情緒出口,有開心、感動又有些道理,都是為大家打打氣。」劇集播映後觀眾反應之熱烈是他意料之外,感恩是觀眾看到劇組的用心。《IT狗》夠貼地,有認為反映社會議題?羅耀輝稱每人的睇法不同,有不同的解讀,但只有一個核心,不要放棄信念!

結局留伏線,創投公司老闆「Mark先生」出現,神秘人只聞其聲,有意投資PayPayDuck... ...觀眾等睇《IT狗》第二季,有網民在ViuTV總經理魯庭暉的Ig留言:「跪求《IT狗》第二季」。羅耀輝說:「第一步是要ViuTV拍板才有下文。(會否原班人馬演出?)若果《IT狗》有第二季,演員絕對願意原班人馬演出,雖然拍攝辛苦但他們拍得好開心,真正成為一Team人!」

(即時娛樂)