蘇施黃稱有人中了Omicron嚇親網民 發文澄清自己未感染變種病毒 (14:36)

文章日期:2022年02月06日

蘇施黃昨天下午在社交平台透露幾天沒在個人頻道推出新片,原因是有人感染了Omicron變種病毒,她當時仍表示「中了Omicron😱,邊個?邊個?邊個﹗?明天留意utube『教煮蘇』」。

蘇施黃今日再在社交網留言稱︰「中了Omicron原來係會好頭暈,好似耳水不平衡咁wing wing吓。相信在『教煮蘇』utube講Omicron中招條片又要delay了,請繼續留意utube,見諒。究竟邊個中招呢﹗?」由於蘇施黃未透露是誰中招,有網民緊張表示「可唔可以唔好賣關子」,大批網民留言送上祝福,希望她「保重身體」、「早日康復」。

不過,蘇施黃其後再在社交網發帖澄清︰「最鍾意啲朋友咁實際,帶我喜歡的叉燒包粉果來拜年。聰明嘅粉絲,如果我中了招,我仲會叫大家估邊個中招?」

(即時娛樂)

相關字詞﹕蘇施黃 金燕玲