楊焉瑜伽教室疫下被迫停業 業主稱唔交租交法律部門處理 (16:55)

文章日期:2022年02月06日

第5波新冠疫情肆虐,政府收緊防疫措施,多類處所包括酒吧、美容院、健身中心、體育處所等須關閉。

前𡃁模楊焉(Carol,前名楊梓瑤)淡出娛樂圈後,轉型做瑜伽教練,開設瑜伽教室。Carol的教室在防疫措施下被迫關門,她要求業主准許延遲交租被拒,轟對方欠人情味。

Carol在社交平台透露與租務部職員的對話,指出因其瑜伽教室已被迫關門一個月,加上政府資助未到手,希望可以延遲交租,惟租務部職員認為她要尊重合約精神,她交不到租金也沒理由要業主承受,同時強調公司沒指示會減租,如Carol不交租,公司會將個案交由法律部門處理。租務部職員說完後隨即收線。

Carol嬲爆表示︰「有頭髮邊個想做癩痢?上手業主起碼都肯減管理費,雖然唔係多但管理費成$8000。轉咗新業主成幢大廈買咗,員工都唔同晒。其實都唔係叫你免租,都係想你幫幫手同業主反映睇吓可唔可以減租。你話可以幫手問一問上頭,其實我都收貨。如果市道好番,大家真係要小心咁揀業主。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕新冠疫情 楊焉 楊梓瑤