ERROR「P圖」變香港BigBang 預告2‧18出新歌 (14:04)

文章日期:2022年02月09日

韓國男團BigBang早前宣布以4人形式回歸,新單曲已錄製完畢,4子正在進行MV拍攝。ViuTV男團ERROR的官方社交網,搞笑地將BIGBANG的最新宣傳照改圖成193(郭嘉駿)、肥仔(梁業)、保錡及Dee(何啟華)的樣子,留言「ErRor Comeback 214+4。#劣質P圖 #點解保錡咁似」,似乎預告ERROR將推出新歌。

已為MIRROR多位成員新歌填詞的黃偉文,日前就在社交平台上載有「Error」字樣的圖片,表示︰「年初一嗰日,填到一半,個player突然變咗咁!搞到我霎吓眼以為自己喺度填緊Error嘅歌!咁你估呢首歌其實係邊個嘅呢?好似話二月十四號情人節上架,追加最新消息係二月十八先真。」保錡留言回應︰「Error 唔錯呀。」未知ERROR的新歌是否由黃偉文填詞。

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃偉文